Pravilnik

Definicija člana

Član Navijaškega kluba Arsenal Slovenija – v nadaljevanju NKAS) je vsak posameznik, ki je poslal pravilno izpolnjeno pristopno izjavo ter poravnal stroške članarine v tekoči sezoni.

Članarina velja za čas ene sezone in ni letna.

Vsak član lahko koristi ugodnosti, ki jih nudi članstvo v klubu ter prejme identificirano člansko izkaznico.

Obstoječi član je tisti posameznik, ki ima veljavno članstvo.

Nov član je vsak član, ki še ni bil včlanjen oziroma član, ki je nekoč že imel urejeno članstvo a ga ni podaljšal pravočasno.

Vsak član se s podpisom pristopne izjave strinja s statutom društva urejenega po zakonu o društvih ter vpisom v bazo članov pri Arsenalu (lastna registracija).

Po preteku članstva izgubi vse ugodnosti, ki jih nudi članstvo in so objavljene na spletni strani kluba.

Karte (Postopek prijave, plačilo, roki,...)

Vsak član NKAS lahko kandidira za karte na domačem stadionu Emirates. Vsak član lahko kandidira samo za eno karto! Karte pa na žalost niso brezpogojno zagotovljene.

Rok za prijavo je praviloma okrog 10 tednov pred samo tekmo, obstajajo pa tudi izjeme, ko gre postopek precej hitreje – začetek lige, liga prvakov, ostala pokalna tekmovanja.

Vsi člani so o rokih obveščeni preko maila katerega posredujejo ob včlanitvi na pristopni izjavi (kakršne koli spremembe prosimo sporočite).

Postopek prijave poteka tako, da se vsak zainteresiran član pred rokom za prijavo javi za karto ter karto že vsaj en dan pred rokom za prijavo kart plača na TRR, ki ga dobi preko e-maila ob izraženem interesu. Vstopnic brez predhodnega nakazila žal ne bomo mogli prijaviti.

Prijave sprejemamo največ 15 dni pred rokom za prijavo. Ko/če so karte potrjene je član prav tako obveščen na njegov elektronski poštni naslov.

Ob pomanjkanju kart se morajo člani sami med seboj, v sodelovanju z odgovorno osebo, dogovoriti o razdelitvi le-teh.

V prednosti so člani, ki so bolj aktivni v klubu, aktivnejši na forumu, včlanjeni dlje časa, glede na število prej pridobljenih kart in tako dalje oziroma po dogovoru.

Trudili se bomo, da bodo karte razdeljene kar se da pravično. V primeru, da naročite karto, a je potem ne koristite ne jamčimo za povračilo stroškov (do sedaj smo sicer še vedno uspeli urediti vračilo denarja). Karte v nobenem primeru ne smete posredovati "nečlanom" saj so karte dodeljene Navijaškemu klubu in s tem njegovim članom/članicam in so tako odgovornost našega društva. 

Transparent (odgovornost zanj, obešanje, čistoča,...)

Od leta 2016 imamo na Emiratesu razstavljen stalni transparent in ga za razliko prejšnih let članom ni več potrebno nositi s seboj. Po želji lahko člani prejmete manjši transparent, za katerega sprejmete tudi odgovornost. Če to želite, nam prosimo sporočite ob prijavah.

Reportaža

Vsak posameznik oz. skupina, ki obišče tekmo Arsenala (doma ali v gosteh) ter je karto/e prejel prek Arsenal Slovenija, je dolžan o obisku napisati krajšo reportažo. Vsebinsko naj zajame opis poti, priprave na tekmo ter samo vzdušje oz. razpoloženje navijačev pred, med in po tekmi tako na samem stadionu kot tudi v mestu. Če je le mogoče naj se reportaži priloži tudi nekaj fotografij posnetih pred med in po tekmi.

Reportaža naj bo poslana na elektronski naslov društva arsenalslovenija@gmail.com v čim krajšem možnem času oziroma v roku 5 dni po tekmi ali vsaj en dan pred naslednjo tekmo.

Reportaža naj bo slovnično pravilna, brez neprimernega izražanja, blatenja nasprotnika ter njegovih navijačev.

Reportaža bo objavljena (vsaj) na spletni strani Arsenal Slovenija – www.arsenal-slovenija.si ter socialnih omrežjih.

Članarina

Članarina za posamezno sezono je določena pred začetkom nove sezone (nekje do konca maja, v začetku junija). Višina članarine se lahko razlikuje med obstoječimi in novimi člani.

Članarino za novo sezono je potrebno podaljšati najkasneje do 31. Julija (velja za obstoječe člane). Po tem datumu veljajo določila iz 1. člena (definicija člana).

Novi člani se lahko včlanijo ne glede na časovne omejitve. Člani mlajši od 15 let so kot določa statut društva opravičeni plačila članarine.

Članarina velja eno (tekočo) sezono. 

Članarino se poravna na naslednje načine:

  • osebno predstavniku društva (skupaj s pristopno izjavo)
  • po pošti na naslov društva skupaj s poslano izpolnjeno pristopno izjavo
  • nakazilo preko transakcijskega računa.

Uporaba logotipa

Logotip je grafični element, ki označuje neki produkt, podjetje ali skupino in je sestavljen iz črk ali grafike. Rečemo mu tudi besedni znak. Vsak uradni navijaški navijaški klub (supporters club) dobi od Arsenala točno določen logotip katerega lahko uporablja izključno in samo za nemene kluba.

Uporaba logotipa je tako prepovedana za kakršne koli druge namene razen klubske za katere pa skrbi vodstvo kluba.

Naročanje artiklov

Vsak član NKAS ima pravico do naročanja artiklov preko kluba. Artikle lahko naroča izključno zase in ne za ne-člane kluba. NKAS bo vsaj enkrat v sezoni organiziral naročanje artiklov preko kluba. Vsak klub ima možnost naročanja uradnih Arsenalovih artiklov z določenim popustom.

Glede poteka naročanja boste člani redno obveščeni na vaše posredovane elektronske naslove.

Vsako kršenje teh pravil in pravic bo sankcionirano.

Izključitev iz kluba / sankcioniranje

Vsaka hujša in/ali ponavljajoča kršitev teh pravil in določb iz statuta bo sankcionirana. Vsako kršitev bo obravnavala disciplinska komisija na podlagi tega pravilnika in statuta, ter se o sankcijah odločila glede na posamezni primer.

Pravilnik se lahko še prilagodi

Za vsa dodatna pojasnila in morebitna vprašanja smo na voljo na elektronskem naslovu arsenalslovenija@gmail.com