Reportaža AFC : Qarabaq « Nazaj

Reportaža AFC : Qarabaq

30 december 2018 17:07

Kot vsak navijač Arsenala si tudi jaz želim ogledati čimveč tekem našega ljubega kluba. Zaradi želje prijateljev po ogledu Londona in ker sem bil tam na skupinskem ogledu pred tremi leti je bila to dobra priložnost za ponoven obisk. Odločili smo se za termin od 11. do 15. decembra in ogled zadnje tekme skupinskega dela Europa League s Qarabagom.

Naš poceni večerni let ob 23:40 je potekal brez zapletov in na letališče v Luton smo prispeli nekaj pred 1 uro zjutraj. Ker je bil naš izlet bolj »budget« načina smo se odločili preživeti nekaj ur na letališču in se z avtobusom do hostla na robu Hyde parka odpeljali okrog 5:30 ure. Ker smo prišli prezgodaj in soba še ni bila nared smo tam pustili prtljago in odšli na kavo, da bi dobili nekaj energije po neprespani noči. Tako smo se po dozi kofeina odločili za ogled stadiona Emirates (karte smo s popustom kupili že prej – hvala predsedniku Alvinu!). Pred tem smo skočili še do bivšega stadiona Highbury in se sprehodili po okolici. Na stadionu nas je vsa nasmejana pričakala naša arsenalovka Ina, ki že kaka 2 meseca dela za Arsenal. Ogled je zaradi načrtovanega treninga Qarabaga potekal vodeno. Po vrhunskem ogledu smo se vrnili v hostel, kjer smo si vzeli čas za počitek ob pivu. Naslednji dan je bil dan tekme, že zjutraj pa nas je pričakalo čudovito sončno vreme. Odpravili smo se do Tower of London, kjer smo naredili nekaj slik, nato pa počasi šli proti Sky Garden-u, kjer smo uživali v čudovitem razgledu. Na poti proti hostlu smo se ustavili še v nekaj trgovinah ter kupili darila za naše boljše polovice, se v hostlu osvežili in odšli proti stadionu. V okoliškem pubu smo zvrnili še nekaj piv, nato pa čez kontrolo in na tekmo. Stadion je bil (po pričakovanjih) precej prazen, tekma pa tudi ni najbolj navduševala. Sedeli smo golom v katerega je že zgodaj zabil Alexandre Lacazette, kar je bil na koncu tudi edini vrhunec tekme. Sledilo je še pivo v pubu s pomenljivim imenom »At World's End« in zaslužen spanec. Ostala 2 dni smo porabili za ogled ostalih znamenitosti Londona, kar vas verjetno ne zanima in povratek na Brnik v soboto zvečer.

Za konec bi še priporočil izlet, ogled stadiona in tekme vsakemu navijaču, saj je trenutek, ko stopiš ven iz lože za poslovneže in se pred teboj razpre cel stadion nekaj nepozabnega. Za vzdušje med tekmo pa je potrebno izbrati pravo in se seveda potruditi tudi sam. Upam, da ste uživali v reportaži in Up the Arse!