Reportaža AFC : Sporting, Wolves « Nazaj

Reportaža AFC : Sporting, Wolves

28 november 2018 21:08

Namesto dopusta smo se letos odločili za London. Po iskanju ugodnih letalski kart in krati ugodnega domačega razporeda tekem Arsenala, smo se odločili za »potep« po Londonu med 7. in 14. novembrom.

Ko smo 7.nov zjutraj predčasno prispeli na letališče Brnik, smo se nekako že privadili na cene v Londonu saj smo za 4 piva odšteli preko 20€. Sledil je miren let v London in vožnja do sobe, ki je bila od Emiratesa oddaljena 10minut hoje. Tam smo se čimprej »razpakirali«, ter poiskali najbližji pub. Po pogovoru z domačini(med njimi seveda tudi veliko Arsenalovih navijačev), so nam povedali da je to eden najugodnejših, če ne najbolj ugoden pub v Londonu. Pub in ljudje, ki so tja zahajali so nam bili zelo všeč, tako da smo tam preživljali prav vse večere našega obiska v Londonu. Naslednji dan je dopoldan najprej sledilo par ogledov znamenitosti, popoldne pa smo že začeli »priprave na tekmo«. Okoli 5 ure smo se že zbrali v »našem pubu«, kjer je že bilo polno rdečih majic. Do tekme se je pub samo polnil, nekje dvajset minut pred tekmo pa smo se »zapodili« proti Emiratesu. Zelo hitro smo prispeli do naših sedežev in igralci so začeli prihajati iz tunela. Bila je naša prva tekma na domačem stadionu, pričakovanja pa so bila veliko večja, od dejanskega stanja ne samo na igrišču, ampak predvsem na tribunah. Res da je bila tekme lige evropa, v kateri smo že napredovali, pa vseeno smo pričakovali več. O tekmi veliko ne bom razlagal, ker tudi če bi hotel, ni bilo kaj za povedati. Tekma se je končala z dolgočasnih 0-0.  Po končani tekmi smo kljub gneči, hitro prišli nazaj v pub, ki se je spet hitro polnil. V prihodnjih dneh so znova sledili ogledi po Londonu in druženje v pubih. Zanimivo mi je bilo ko sem spoznal družbo, ki je redno prihajala v ta pub. Za isto mizo so sedeli navijač Milwalla, West Hama, Sp**sov in dva navijača Arsenala (vsi prijatelji med sabo). Tudi sami so trdili, da je »very unusual« in da kaj takega verjetno med mojim obiskom Londona ne bom več srečal. V nedeljo po kosilu pa so se znova začele priprave na tekmo. Videlo se je, da je ta tekma drugačnega pomena. Ves dan smo po mestu srečevali rdeče majice, pubi so bili bolj polni, kot kadarkoli, pivo je teklo po potokih.. Do sedežev smo prišli pravočasno in nestrpno počakali prihod igralcev na zelenico. Vzdušje je bilo za kak odtenek boljše, a še vseeno so večino hrupa povzročali gostujoči navijači. Tekma je bila zelo dobra, z ogromno priložnosti na obeh straneh. Na koncu pa se je po posrečenem »predložku« Mkhitaryana končala z 1-1. Občutki so bili mešani. Iz vseh teh priložnosti bi lahko iztržili več, prav tako pa so nas večkrat rešila posredovanja našega vratarja Lena. Delitev točk je bila verjetno pravična, zame pa to pomeni, da v živo še nisem videl zmage Arsenala(3x remi, 1x poraz). Če hočemo zmagovati je najbolje, da se tekmam v nadaljnje izogibam :D